• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Поліпшення якості продукції китайських автовиробників - краще обґрунтування їх зростаючих апетитів на зарубіжних ринках

Поліпшення якості продукції китайських автовиробників - краще обґрунтування їх зростаючих апетитів на зарубіжних ринках

27 грудня 2017
Поліпшення якості продукції китайських автовиробників - краще обґрунтування їх зростаючих апетитів на зарубіжних ринках

Ще однією з найбільш характерних тенденцій розвитку міжнародного ринку нових автомобілів в 2017 році став рішучий наступ китайського автопрому на ринки зарубіжних країн, який отримав в колах фахівців назва «Cracking export».


Що це означає? Це означає, що миролюбні китайські автовиробники намітили для себе новий рубіж - наводнюючи ринки Європи і США своєї якісною продукцією, порушити на них сталі пропорції і баланс між учасниками. Наступ триватиме і ставатиме ще більш потужним в 2018 і в наступні роки.


У наступному році, наприклад, Geely Automobile почне продажі свого бренду Lynk & Co в Європі після старту продажів в Китаї в кінці цього року.


Конкуруючий китайський автовиробник Great Wall Motor вже продає дизельний пікап в Італії і планує також збільшити продажі. Не відмовився GWM і від планів придбання бренду Fiat Chrysler Jeep. Great Wall також будує в Росії завод з повним циклом складальних робіт, який планується відкрити в 2018 році.


В даний час Chery є найбільшим китайським автоекспортером, головним чином для ринків, що розвиваються, в той час як Great Wall має найбільший досвід експорту на розвинені ринки, зокрема в Австралії.


GAC Trumpchi планує почати експорт своєї продукції до США в 2018 або 2019 роках.


Загальновизнано, що стати компанією світового рівня можна лише завоювавши кращі світові ринки. Хоча, що не всі до цього прагнуть.


Білл Руссо, керуючий директор шанхайської консалтингової компанії Gao Feng Advisory так охарактеризував ситуацію: «Китайські бренди - це те, де японці були в 1960-х і 1970-х роках, або де корейські бренди були в 1970-х або 1980-х роках.


Країна стала найбільшим автомобільним ринком в світі в 2009 році. Багато китайських брендів мають вкрай низькі обсяги продажів автомобілів навіть в умовах привілейованого доступу на ринок. У багатьох є спільні підприємства з міжнародними компаніями, які виробляють автомобілі в Китаї, що дає китайським партнерам доступ до технологій ».


У 2016 році в Китаї було вироблено 28 мільйонів автомобілів. Вихід на зарубіжні ринки означає жорстоку боротьбу за порівняно тонку маржу проти конкурентів, подібних Volkswagen і Hyundai. Тому деякі бренди воліють зміцнити свої позиції на домашньому ринку, перш ніж відправитися за кордон.


З 28 мільйонів випущених в 2016 році автомобілів на експорт було відправлено всього 810 тисяч одиниць, включаючи вантажівки і автобуси. У п'ятірку кращих експортерів автомобілів увійшли SAIC, Chery Automobile, BAIC Group, Brilliance Automotive і Anhui JAC.


Інша причина небажання експорту базується на негативному досвіді першопроходьців зарубіжних ринків. Перша хвиля китайського експорту на західні ринки в 2005-2006 роках була катастрофою. Китайські автомобілі в цей момент не змогли пройти суворі випробування на викиди і безпеку. Geely навіть з'явився на автосалоні в Детройті в 2006 році, але його автомобіль «China Dragon» не зміг злетіти, а Brilliance, виробник автомобілів з Шеньяна, продав в Європі з 2007 по 2011 рік всього 968 автомобілів, хоча поставки на європейський ринок спочатку планувалися в обсязі 158 000 седанів. Однак, через десятиліття апетит до експорту повернувся.


GAC Trumpchi з'явився на автосалоні в Детройті в цьому році і оголосив, що почне експортувати свою продукцію до США в наступному році. Geely також вибрав 2018 рік як рік, виходу на європейські ринки зі своїм брендом Lynk.


За 10 років багато що змінилося. По-перше, китайські автомобілі значно покращилися за якістю. Згідно з даними Початкового дослідження якості JD Power, розрив в рівні якості між китайськими та іноземними брендами в 2005 році був катастрофічним. JD Power виявила в тому році 380 проблем на 100 китайських автомобілів проти 193 проблем на 100 автомобілів міжнародних брендів масового ринку.


У 2016 році у китайських брендів було 112 проблем на 100 автомобілів у порівнянні з навіть 100 проблемами для міжнародних брендів. «Зроблено в Китаї» вже не є ознакою поганої якості, яке це колись було. Китайські заводи вже експортують Buick і Volvo на американський ринок, в той час як Ford буде просувати глобальне виробництво Focus в країну в 2019 році. Китайські Honda продаються в Європі.


Використання досвіду міжнародних брендів принесло безсумнівну користь Китаю. Geely підкріплюється покупкою Volvo в 2010 році, а її бренди Lynk і Volvo використовують найсучасніші спільні технологічні платформи. Моделі Lynk теоретично можуть бути зроблені на заводах Volvo в Європі або в Китаї. Ще один потужний фактор, який використовується китайськими автовиробниками, - це сила бренду, яку західні автовиробники накопичили за багато десятиліть глобального досвіду.


Китайські бренди як і раніше змушені конкурувати за вартістю, а зниження цін практично неможливе для невеликих обсягів експорту на топові світові ринки через високі витрати на тестування, а також на дотримання правил викидів і безпеки. Наприклад, ціни на Great Wall в Італії не набагато нижчі за ціни конкурентів, таких як VW і Hyundai.


Але експорт, проте, визначений багатьма китайськими брендами як важлива стратегія. Багато із них стикаються зі зростаючою конкуренцією на переповненому китайському ринку, де зараз 46 місцевих брендів борються один з одним і з міжнародними автовиробниками. Більшість аналітиків підозрюють, що консолідація галузі в кінцевому підсумку призведе до того, що п'ять або шість великих китайських брендів стануть національними чемпіонами. «Ми вже бачили зростаючу консолідацію брендів, і це буде наростаючою тенденцією», - сказав Чжу Уарон, президент Chang'an Automobile, одного з найбільших вітчизняних автовиробників Китаю. Він є одним з тих, хто думає, що, в кінцевому підсумку, внутрішні бренди Китаю будуть скорочені до п'яти. У цій боротьбі за лідерство в китайському автопромі експорт буде мати величезне значення.


Він також зазначив: «Експорт абсолютно необхідний. Для того, щоб залишатися життєздатним міжнародним брендом, необхідно досягти обсягу продажів на зарубіжних ринках в кілька мільйонів автомобілів».