• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а

Tesla Motors на ринку Китаю

19 березня 2016
Tesla Motors на ринку Китаю

Tesla Motors продовжує спроби завоювання автомобільного ринку Китаю, але поки їх зусилля марні. BYD Qin — саме продається електричний транспортний засіб по країні, навряд чи найближче майбутнє піднесе шанс лідерства продукції американського автовиробника.

Головний виконавчий директор Tesla Motors Елон Маск підкреслює, що 2015 був важким роком для компанії. Висока імпортне мито, заплутані закони про місцеві номерних знаках, значна кількість підробок завадили компанії досягти успіху. Хоча таке трапляється з більшістю американських стартапів китайського ринку, Tesla довелося особливо важко. Перші 9 місяців 2015 показали рівень продажів нижче прогнозованого — 3015 проданих одиниць проти очікуваних 10000. Останній квартал року покращив позиції Tesla, обсяг продажів досяг 1345 седанів. Для порівняння, компанія BYD показала результати продажу набагато вище — 5749 електромобілів своїм співвітчизникам. Усього за 2015 BYD продав 61722 нових машин — результат, який зробив шанхайську компанію лідером серед електричних автомобілебудівників.

Tesla logotype

Китайське уряд поставив мету привести кількість електромобілів до 2020 до цифрі 5 мільйонів. Багато рекламні ініціативи, наприклад, субсидування купівлі нового електромобіля 60000 юанів, сприяють просуванню вітчизняної продукції.

Все-таки, в жовтні 2015 Tesla оголосила про наміри відкрити виробничі потужності в Китаї. Цей стратегічний крок зробить електромобілі Model S дешевше, тому доступніше місцевим покупцям. Компанія запустила лотерею в Пекіні серед своїх покупців. Таким чином, у 2016 американський виробник спробує зробити черговий штурм ринку Китаю, хоча поки рано судити, наскільки успішним він виявиться.

Несумісність пристроїв подачі струму, тому відсутність інфраструктури зарядок на парковках, висока ціна автомобілів Tesla через відсутність урядового субсидування ускладнює завдання американського автовиробника. Головна проблема «китайського» старту — конкуренція. BYD випереджає інших світових виробників електромобілів по країні, схоже ситуація не зміниться, тому Tesla доведеться докласти максимум зусиль для досягнення своїх цілей.

Viber Telegram Зворотній дзвінок Задати запитання