• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а

Стартап печалі

01 вересня 2018
Стартап печалі

Чому китайським підприємцям вдається швидко досягати значних успіхів в бізнесі, який тільки зароджується?

Цей матеріал є ще одним підтвердженням того, що в більшості випадків запорукою таких успіхів є цілеспрямованість і наполегливість працьовитих китайців.

При цьому вони проявляють максимум винахідливості для того, щоб переконати споживачів своєї продукції в тому, що для них не існує безвихідних ситуацій, коли потрібно задовольнити потреби клієнта.

Останнім часом на вулицях Пекіна та інших китайських міст інколи можна побачити те, що ми бачимо на фотографії, вміщеній на цій сторінці - сучасний мікроавтобус з надписом NIO Power, який, судячи з розфарбування, має безпосереднє відношення до електромобілів, перевозиться на платформі дизельної вантажівки Foton .

Як це розуміти? Зараз ми з Вами спробуємо разом прийти до відповіді на це питання.

NIO є одним з багатьох китайських стартапів, створених для виробництва електромобілів (EV). Їх слоган - «Новий день з NIO».

Загальною проблемою для всіх китайських EV-стартапів є відсутність ліцензії на виробництво автомобілів.

Вивчивши зарубіжний досвід, а також досвід провідних китайських виробників електромобілів, зокрема, BYD, компанія NIO досить швидко розробила супрекар EP9, потім настала черга позашляховика ES8 потужністю 650 кінських сил і з запасом ходу на одному заряді батарей в 355 кілометрів, а також позашляховика ES6. Не маючи ліцензії на виробництво, NIO була змушена піти на створення спільного підприємства з державним автовиробником JAC.

Керівництво NIO всерйоз стурбоване тим, щоб тимчасова вимушена залежність від державного партнера не привела до повної втрати самостійності і самобутності. Намагаючись переконати існуючих і потенційних покупців електромобілів NIO в своїй здатності не тільки виробляти і продавати автомобілі, але і  створювати комфортні умови для їх експлуатації, компанія розробила дві програми забезпечення використання електромобілів.

Першою з них передбачається створення розгалуженої мережі станцій обміну акумуляторних батарей, де можна було б за лічені хвилини поміняти батарею з низьким рівнем заряду на повністю заряджену, і безтурботно продовжити рух.

Поки ця програма не перейшла у фазу практичної реалізації, вже успішно працює програма NIO Power Mobile.

Суть її полягає в створенні величезного парку мікроавтобусів NIO Power, які є зарядними станціями, здатними прибути за викликом власника EV NIO для підзарядки, протягом 10 хвилин, батареї його автомобіля. Ємності величезних батарей станції достатньо для підзарядки двох EV до 100 кілометрів пробігу і для забезпечення пробігу базового фургона на відстань 150 - 170 кілометрів.

А тепер фішка: компанія готова віддати клієнту весь без залишку заряд NIO Power, і не посоромиться перевозити свою найсучаснішу зарядну станцію на старенькій вантажівці - аби клієнт був задоволений.

Як повідомляється в ЗМІ, опитування свідчать про те, що фішка спрацьовує і викликає зростання довіри до NIO.