• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Після сплеску продажів 2017 року Geely планує нарощувати у поспіх і в поточному році

Після сплеску продажів 2017 року Geely планує нарощувати у поспіх і в поточному році

17 січня 2018
Після сплеску продажів 2017 року Geely планує нарощувати у поспіх і в поточному році

Geely Automobile Holdings планує продати в 2018 році 1,58 мільйона автомобілів, що на 27 відсотків більше, ніж у 2017 році.

У 2016 році компанією були представлені кросовери Boyue, Emgrand GS і Vision, а також компактний седан Emgrand GL. Завдяки появі цих новинок на ринку загальні продажі Geely зросли за 2017 рік на 63 відсотки і сягнули 1 247 116 одиниць.

На початку грудня компанія розпочала продаж на внутрішньому ринку першої моделі компактного кросовера 01 під новим брендом Lynk & CO - протягом місяця було 6 012 одиниць.

Починаючи з середини 80-х років минулого століття, коли Пекін відкрив внутрішній автомобільний сектор для іноземних інвестицій, світові бренди стали рушійною силою зростання виробництва в Китаї легкових автомобілів.

Але ситуація змінюється. Оскільки більшість світових автовиробників планують припиняти збірку своїх автомобілів в Китаї, вітчизняні компанії стають головною рушійною силою у створенні нових виробничих потужностей.

Цей зсув буде рости, оскільки китайські компанії, підтримувані внутрішнім капіталом, починають будувати складальні заводи по всій країні.

За останні два роки Geely Automobile Holdings побудувала в Китаї три нових заводи, збільшивши щорічну виробничу потужність до 1,3 мільйона автомобілів, і планує в 2020 році збільшити річний обсяг за рахунок розширення існуючих заводів і будівництва нових до 2 мільйонів автомобілів.
Новий рік тільки почався, і ще два великих державних автовиробника приєдналися до Geely з планами істотного збільшення внутрішнього виробництва.

SAIC Motor Corp. 2 січня, через чотири місяці після того, як був відкритий складальний завод в місті Чженчжоу, в північній частині Китаю, для своїх брендів Roewe і MG, почав на цьому заводі другий етап будівництва.

9 січня, через два тижні після запуску виробництва в східному Китаї в місті Ханчжоу, Guangzhou Automobile Group Co. приступила до оновлення виведеної з експлуатації складальної станції, придбаної у приватного ZX Auto Co. в центральному китайському місті Ічан.

Чому SAIC і GAC поспішають будувати нові заводи? Стабільні продажі в останні роки змусили їх повірити, що вони можуть підтримувати зростання за рахунок випуску нових моделей продукції. Завдяки підвищеному попиту на кросовери, кожна з двох компаній за останні три роки збільшила річний обсяг продажів до понад півмільйона одиниць.

Звичайно, не всі великі китайські автовиробники поспішають збільшувати свої виробничі можливості. Наприклад, Chery Automobile Co. протягом декількох останніх тижнів продала мажоритарні частки в Qoros Automoible Co. - спільному підприємстві з сінгапурської інвестиційної компанією Kenon Holdings і її дочірньою компанією Cowin Automobile Co.

Прагнення китайських автовиробників до розширення виробництва обумовлюється значною мірою і заходами, вжитими урядом країни для стимулювання виробництва електромобілів. Тільки в 2017 році 14 стартапів в Китаї отримали ліцензії на виробництво EV, і більшість з них почали будівництво заводів.

В даний час в Китаї налічується більше 70 автовиробників. До недавнього часу зарубіжні аналітики китайського ринку вважали китайську автомобільну промисловість настільки фрагментованою, що об'єднання і укрупнення виробництв просто неможливо уникнути.

Але те, що зараз відбувається, передбачає протилежне. Хвиля масового проектування і будівництва китайськими компаніями нових заводів автомобільної промисловості та інших галузей, ймовірно, виведе країну на такий рівень виробництва, котрий мало хто міг собі уявити.