Падіння прибутку BYD
Опубліковані фінансові результати найбільшого виробника електропривідних транспортних засобів BYD Co. свідчать про те, що в 2017 році, внаслідок зниження обсягів продажів автомобілів внутрішнього згоряння, його чистий прибуток склав 4,06 мільярда юанів (644 мільйонів доларів США), що означає 20-відсоткове зниження в річному численні.
BYD не розкрила даних про свої продажі автомобілів внутрішнього згоряння, але, на думку аналітиків, вони впали на 9,2 відсотка в порівнянні з попереднім роком до приблизно 296 000 одиниць.
Зниження поставок автомобілів внутрішнього згоряння нівелювало доходи компанії від продажів електромобілів і гібридних моделей. У 2017 році, за інформацією BYD, було продано 113,669 EV і підключаються гібридів, або на 16 відсотків більше, ніж в 2016 році.
Автомобілі є основним бізнесом BYD, але компанія також виробляє сонячні панелі і компоненти мобільних телефонів. У минулому році компанія почала продавати монорельси для міст Китаю.
Оскільки компанія продовжувала диверсифікувати свій бізнес, її операційний прибуток виріс на 2,3% в річному численні і склала 105,9 мільярда юанів.
Диверсифікація і надалі буде важливим компенсатором зниження доходів від продажів автомобілів.
За словами представника прес-служби, у другому кварталі цього року BEIJING BYD Co. відкриє в Шанхаї завод з переробки акумуляторних батарей, що допоможе знизити витрати на сировину і допоможе в утилізації відходів батареї.
«BYD будує завод і проведе церемонію відкриття в квітні або пізніше в другому кварталі», - повідомила агентству Reuters в Пекіні менеджер з комунікацій бренду Міа Гу.
За словами Гу, зростаючі витрати на матеріали для виробництва батарей EV, такі як літій і кобальт, є частиною причини переходу BYD на переробку. «Але найважливішим рушійним фактором є охорона навколишнього середовища», - додала вона.
Делегати яка щойно завершилася в Пекіні Китайської парламентської сесії, заявили, що в цьому році на ринок надійде перша партія відходів від батареї EV, при цьому загальний обсяг перероблених батарей до 2020 року становитиме 120 000-170 000 тон.
Вони закликали уряд надати нові механізми для роз'яснення обов'язків виробників і споживачів, а також підтримки і більш високого технологічного рівня державного керівництва сектором.
Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю в лютому місяці опублікувало «тимчасові» правила, в яких визначені обов'язки автовиробників, відповідальних за відновлення відпрацьованих АКБ.