• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Ослаблення напруженості в американо-китайських торгових відносинах

Ослаблення напруженості в американо-китайських торгових відносинах

29 квітня 2018
Ослаблення напруженості в американо-китайських торгових відносинах

Ми продовжуємо уважно стежити за розвитком конфлікту, що загрожує перейти у відкриту торговельну війну між Сполученими Штатами і Китаєм, і будемо продовжувати інформувати Вас про всі пов'язані з цим події.

Останні коментарі лідерів обох країн, схоже, підтверджують думку про те, що повномасштабна торгова війна між цими економічними наддержавами може бути відвернена.

Після погроз президента Дональда Трампа ввести тарифи на значну кількість китайських товарів, що поставляються в США, президент Сі Цзіньпін, виступаючи на Азіатському економічному форумі в Боао, пообіцяв скоротити тарифи на імпортовані Китаєм автомобілі.

Трамп, який постійно вимагав від Китаю скорочення 25-процентного імпортного тарифу на американські автомобілі, що ввозяться в країну, був явно задоволений і заявив, що обидві країни «домоглися хороших результатів в вирішенні торгових суперечок».

Але це ніяк не вплинуло на думку аналітиків і фахівців світового автомобільного ринку про те, що американські автовиробники, чиї інтереси, в першу чергу, прагне захистити Дональд Трамп, навряд чи вийдуть з цієї ситуації переможцями - найбільшу вигоду від реалізації обіцянок китайського лідера отримають німецькі і японські автомобільні гіганти.

Відомий оглядач Yang Jian в своїй статті написав: «Якби Трамп потрудився уважно розглянути вплив обіцяного скорочення податків на імпортовані автомобілі, він зміг би побачити, що основними бенефіціарами не є американські бренди, а німецькі і японські бренди, які він розкритикував за те, що вони «вільно ллються» в США протягом багатьох років ».

Тим не менш, деякі американські компанії, все-таки, теж виявляться у виграші. Це, перш за все, Tesla Inc., Ford Motor Co. і Fiat Chrysler Automobiles Jeep.

Так, за 2017 рік Tesla Inc., не маючи власного виробництва в Китаї, продала в країні 14 779 своїх автомобілів, Ford продав 72 942 автомобіля, з яких близько двох третин були моделями Лінкольна; FCA поставила 16 545 моделей Jeep.

А ось практично всі моделі, продані в Китаї компанією General Motors, найбільшим американським виробником автомобілів, всі продані в країні автомобілі, випустив саме тут. Дані LMC Automotive показують, що найбільш продаваною імпортною моделлю GM є Chevrolet Camaro. Але в минулому році в Китай були поставлені тільки 977 Camaro.

На відміну від цього, BMW Group, Toyota Motor Corp., Daimler і Volkswagen Group поставляють в Китай набагато більше автомобілів, ніж їх американські колеги. Обсяги поставок кожної з цих компаній в окремо перевищують сумарні показники всіх американських виробників (BMW Group - 223 552 одиниці, Toyota - 219 136, Daimler - 183 537, VW Group Group - 178 898).

Протягом останніх сорока років - періоду бурхливого економічного розвитку Китаю, незмінно зростав попит місцевого споживача на імпортні автомобілі, особливо на позашляховики і люксові бренди. За даними Китайської асоціації автомобільних виробників, в 2017 році імпорт Китаю збільшився на 16 відсотків і досяг майже 1,25 мільйона автомобілів. А зниження тарифів призведе до ще більшого зростання обсягів продажів імпортних автомобілів.

Але оскільки левову частку імпорту автомобілів в Китаї складають німецькі і японські бренди, американських виробники не сильно виграють від скорочення тарифів, які Дональд Трамп забезпечив саме для них.

Viber Telegram Зворотній дзвінок Задати запитання