• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Новий Haval H6 пройшов найсуворіше тестування

Новий Haval H6 пройшов найсуворіше тестування

12 листопада 2017
Новий Haval H6 пройшов найсуворіше тестування

13 жовтня 2017 року в лабораторії краш-тестів серійних автомобілів Китайського автомобільного технологічного та дослідницького центру (CATARC) була вперше проведена найсуворіша перевірка нового Haval H6 на відповідність вимогам безпеки при реальному перекиданні.


У порівнянні з випробуваннями в Європі і США, цей тест - більш суворий по стандартам, більш повний за змістом і більш адаптований до доріг Китаю. У технічних вимогах, застосовуваних до автомобілів в Китаї, безпека є основним показником.


CATARC досліджує безпеку китайських автомобілів, починаючи з 2015 року. При цьому об'єкт дослідження вибирається довільно з числа тих автомобілів, що знаходяться у продажу.
Випробування проводяться на асфальтобетонному покритті, відповідному стану покриття реальних автомагістралей Китаю. Для досягнення більшої реальності перекидання починається при швидкості руху 50 кілометрів на годину, а поміщення на пасажирське місце поруч з водієм ще одного манекена допомагає отримати більш об'єктивний результат в оцінці ступеня безпеки не тільки водія.


Тестування, яке привернуло загальну увагу громадськості, проводилося в присутності сотень людей, в тому числі промислових експертів, представників ЗМІ та споживачів, які на місці ознайомилися з його результатами, оголошеними відразу ж після завершення випробувань. Н6 показав дуже гарні результати в чотирьох тестах.


Конструкція кузова є найважливішою гарантією безпеки водія і пасажирів при перекиданні транспортного засобу. Для випробування була обрана одна з найпопулярніших на китайському ринку моделей автомобіля - з панорамним люком. Незважаючи на широко поширену думку, що люк в даху знижує міцність конструкції, високоміцний сталевий корпус New Haval H6, виготовлений шляхом лазерного зварювання, в ході тесту не зазнав деформації, не відбулося мимовільного відкривання дверей або пошкодження стійок.


Система обмеження грає важливу роль в фіксації і захисті пасажирів при перекиданні автомобіля. У тесті на перекидання Haval H6 всі частини тіла двох манекенів залишилися в кабіні, а сидіння не були пошкоджені. У момент удару, при перекиданні, русі на даху і при зворотному перекиданні запобіжний пристрій ременя безпеки ефективно фіксував манекени пасажирів на сидіннях, подушки безпеки для водія і пасажира спрацювали вчасно, запобігши пошкодження водія і пасажирів, які могли бути викликані ударом головою або тілом об жорсткі елементи корпусу автомобіля.


Ступінь пошкодження при випробуваннях фактично відображає ймовірність отримання пошкоджень при реальному ДТП. Як показують дані, зібрані з датчиків, встановлених на манекенах, ймовірність пошкодження голови і шиї водія склала відповідно 0,3 і 5,3 відсотка, в той час як для пасажира ці показники були на рівні 0,3 і 6,9 відсотка. Такі результати свідчать про те, що корпус Н6 при зіткненнях здатний гарантувати надійний захист для водія і пасажирів.


В ході моделювання рятувальної операції для відкривання дверей не знадобилося застосування будь-яких інструментів; система блокування, як це і передбачено, відключилася своєчасно, ремені безпеки були розстебнуті без проблем; ознак витоку пального їх бака або паливної системи, що може призвести до вибуху, виявлено не було.


Виступаючи після завершення випробувань перед присутніми, віце-президент Great Wall Motor, Семюель Чен зазначив: «Ми застосували найсуворіші технологічні стандарти безпеки і систему оцінки наслідків зіткнень, що відповідає вимогам світового ринку, для того, щоб Haval став найнадійнішим брендом SUV в світі. Але перш за все, для нас дуже важливо не обдурити надії і очікування більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців ».


Про те, яку увагу Great Wall Motor приділяє питанням безпеки своєї продукції, переконливо говорять витрати компанії на їх вирішення. Компанія інвестувала 5 мільярдів юанів в будівництво міжнародного дослідницького технологічного центру, що відповідає найвищим світовим стандартам.


У 2010 році GWM сформулювала для себе концепцію дизайну в області безпеки - «безпека пасажирів, пішоходів і конструкції», якої неухильно дотримується ось вже протягом семи років. Була впроваджена технологічна система безпеки на основі наукового поєднання віртуального дизайну і експериментальної валідації, а також новітні досягнення в цій галузі.
В процесі розробки і виробництва цього автомобіля враховувалися і виконувалися вимоги понад вісьмидесяти умов безпеки, що охоплюють пасажирів, учасників дорожнього руху та структуру кузова; було проведено понад 5000 валідаційних досліджень, що забезпечило досягнення мети забезпечення безпеки вже при проведенні першого етапу краш-тестів.


Новий H6 -популярні національний автомобіль. Його сукупні продажі у вересні перевищили два мільйони. Високий попит на цей автомобіль пожвавив у Китаї не тільки ринок SUV, але і ринок легкових автомобілів також. Н6 отримав визнання практично в усьому світі та значно підняв престиж китайського автомобілебудування.