• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а

Новини від Great Wall

11 березня 2018
Новини від Great Wall

Аналітики автомобільного ринку, відзначаючи зростання в січні обсягу продажів компанії на 21 відсоток, звертають увагу на той факт, що він був досягнутий, перш за все, за рахунок збільшення кількості продажів позашляховиків і пікапів.

Радують виробника результати продажів двох нових кросоверів преміум-класу, що випускаються під новим брендом Wey. З 110 040 проданих автомобілів 20 289 складають VV5 і VV7.

Продажі пікапів зросли в січні на 20 відсотків і досягли 11 023 одиниць. А ось раніше дуже популярний бренд Haval втрачає попит - в січні було продано 78 459 одиниць (зниження склало 3,8 відсотка).

Ще кілька років тому компанія припинила розробку седанів, в результаті чого зараз нею виробляється всього одна модель - Great Wall-badged C30 compact, яких в січні було продано всего 269 одиниць (падіння - 49 відсотків).

До сих пір компанією не було оприлюднено жодних подробиць щодо створення спільного з BMW AG підприємства по збірці міні-автомобілів в Китаї, хоча офіційна інформація про переговори з цього питання з'явилася ще в жовтні минулого року. Якщо ці задуми стануть реальністю, то модельний ряд продукції найбільшого китайського виробника пікапів і позашляховиків сильно урізноманітниться вкрай популярними в  країні автомобілями MINI.

А тим часом активно тривають роботи з підготовки до виходу на ринок нового бренду ORA, створеного спеціально для розробки і виробництва автомобілів, що працюють на нових джерелах енергії (NEVs). Треба сказати, що в цьому питанні Great Wall відстає від своїх головних конкурентів. З урахуванням абсолютно реальних перспектив заборони виробництва, а потім і продажів автомобілів, що працюють на традиційних джерелах енергії, створення спеціального бренду для розробки NEVs виглядає навіть дещо запізнілим.

І ось днями у відкритому доступі з'явилися найперші фотографії інтер'єру Great Wall ORA iQ5 - чотирьохдверного спортивного SUV-седана. Перегляд фотографій викликає здивування тим фактом, що в салоні автомобіля немає нічого схожого на великий сенсорний екран. На центральній панелі є цифрова приладова панель і невеликий екран.

Дуже дивний вибір - адже традиційно кожен китайський автовиробник прагне розмістити всередині своїх автомобілів найбільші екрани, які тільки можуть там поміститися. Що ORA намагається зробити тут? Це прагнення до неповторності? Можна було б запозичити у своїх вихідних брендів Haval і WEY безліч варіантів центральної панелі і її начинки, і таким чином зберегти традиційність у цьому питанні. Мабуть, це початок нової традиції інтер'єру, розробленого для автомобіля нового для компанії типу - NEV.

Також стало відомо, що автомобіль буде приводитися в рух електричним двигуном потужністю160 кінських сил і буде розвивати максимальну швидкість 150 кілометрів на годину. Про запас ходу ніякої інформації поки немає.

iQ5 матиме габаритні розміри 4445/1735/1567 міліметрів і колісну базу довжиною 2615 міліметрів. Споряджена маса автомобіля - 1395 кілограмів. Схоже, що конструктивно нова модель тісно пов'язана з консептом 2017 року WEY Pi4 VV7x, хоча він не був електроприводним.

iQ 5 є єдиною відомою досі моделлю бренду ORA, але, знаючи досить добре, що являє собою компанія Great Wall і як вона працює, можна з упевненістю припустити, що такий стан збережеться не дуже довго - чекайте масової появи нових моделей електромобілів в самому найближчому майбутньому. І ми забудемо про те, що Great Wall може відставати від конкурентів хоча б у чомусь.

Viber Telegram Зворотній дзвінок Задати запитання