• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Світові прем'єри CDMS 2018 (закінчення)

Світові прем'єри CDMS 2018 (закінчення)

06 жовтня 2018
Світові прем'єри CDMS 2018 (закінчення)

Цією публікацією ми завершуємо знайомство з дебютами автосалону в Ченду.

Рестайлингова модель Kia KX3, який був створений на базі Hyundai ix25 ще в 2015 році і продається тільки в Китаї, є першою оновленою модифікацією цього кроссовера довжиною 4 260 мм. Виробник, Dongfeng Yueda Kia, мав достатньо часу і можливостей для виявлення та усунення всіх недоліків автомобіля, що проявилися за період трирічної експлуатації.

Відвідувачі виставки також мали можливість побачити рестайлінгову модель Porsche Macan, анонсовану виробником ще 25 липня. Майже п'ять років знадобилося Porsche на те, щоб оновити свого бестселера.

Основне поліпшення стилю Macan полягає в тому, що його back face був прив'язаний до аналогічного виду інших Porsche довгою смугою задніх ліхтарів. Що стосується інтер'єру, то тут з'явився 11-дюймовий розважальний тачскрін.

Показаннийв експозиції автосалону 4,6-метровий седан Roewe i5, створений на базі глобальної платформи Delta GM, багато в чому нагадує електропривідний універсал iE5. Він розроблявся під вимоги китайського ринку, але попит на нього, як припускає виробник, буде і в інших країнах.

На Шанхайському автосалоні 2017 року Škoda провела дебютний показ концепту Vision E. У Ченду концепт матеріалізувався в новому позашляховику Škoda Kodiaq GT, який зовні відрізняється від свого попередника більш вигнутими формами і великими буквами Š K O D A, що замінили на двері багажника звичний логотип.

Ця модель є ще одним важелем, покликаним сприяти досягненню амбітної мети Skoda - довести до 2020 року річний обсяг виробництва і реалізації автомобілів до 150 000 одиниць.

SAIC Volkswagen, власник бренду, зайнятий розробкою ще одного дизайну кузова Kodiaq, призначеного для поставок в Європу, але поки це робота на перспективу.

На думку фахівців, Квасіни, де знаходиться основне виробництво Škoda, були б логічним місцем для його виробництва, але у чеського заводу, через постійно зростаючий успіх інших моделей, що виготовляються там, немає достатнього обсягу вільних виробничих потужностей.

І, нарешті, новий Volkswagen Passat, виробництво якого планується почати в кінці поточного року.

Стратегія двох Passat (одна модель - тільки для Північної Америки і Китаю, інша - для решти світу) знайшла своє продовження і в останній новинці.

Новий седан, створений на базі MQB A/B architecture для Америки і Китаю, має довжину 4 933 мм, що більше навіть від нинішньої американо-китайської моделі.

Поява цієї моделі в 2019 році була анонсована виробником ще в дні проведення минулорічного Міжнародного автомобільного салону в Детройті.

Створенню цього нового седана керівництвом Volkswagen надається настільки велике значення, що FAW Volkswagen, в разі успіху, отримає право на участь в розробці і право на виробництво наступної європейської версії Passat.

На думку аналітиків, новий Passat для європейських країн з'явиться в 2022 році.

Попередні підсумки роботи CDMS 2018 ще раз підтвердили обґрунтованість оцінок фахівців щодо того, що продукція китайських автовиробників, і в першу чергу наших партнерів BYD, Chery, Geely і Great Wall, за своїми технічними параметрами, дизайном і якістю збірки, прогресує небаченими темпами; і не за горами той час, коли вона зможе на рівних конкурувати з продукцією традиційних лідерів світового автомобільного ринку.