Концептуальний автомобіль FV2030 від Chery
Керівництво одного з лідерів китайської автомобільної промисловості, компанії Chery, визначило для себе в якості найголовнішої стратегічного завдання випустити до 2020 року не менше двохсот тисяч автомобілів, що працюють на відновлюваних джерелах енергії. Практичні кроки, здійснювані для виконання цього завдання не залишають сумнівів в його реальності.
У першій половині минулого року компанії Chery Automobile і Kabushiki-gaisha Yasukawa Denki підписали контракт про створення спільного підприємства Chery Yasukawa E-Drive System Co. Ltd. Основним завданням створеного підприємства є розробка і виробництво нових двигунів і систем керування транспортними засобами.
Передбачається, що реалізація цього проекту дозволить китайському автовиробникові більш ефективно працювати в області створення високотехнологічних систем E-drive і, таким чином, продовжити виконання стратегії створення нових зразків своєї продукції з максимальним використанням останніх досягнень науки і виробництва.
Крім того, нове спільне підприємство допоможе Chery в реалізації другуго проекту, що передбачає виробництво шістдесяти тисяч автомобілів з алюмінієвим корпусом, затвердженого в компанії в лютому 2016 року.
Технологічний прорив компанії, яскраво проілюстрований її новинками, представленими в поточному році, а в особливості на Франкфуртському міжнародному автосалоні, ще більше підігріває інтерес фахівців до процесу втілення в реальність торішньої сенсації - концептуального автомобіля FV2030, який найкращим чином вписується в «Стратегію 2020».
Гладкі округлі обриси його корпусу, величезний плагін-концентратор, дверцята люка, фантастичний 3D-голографічний екран і інтелектуальна безпілотна технологія демонструють ідеальну інтеграцію трьох майбутніх технологій: інтелекту, Інтернету і нової енергії, а також сміливості Chery в проведенні досліджень майбутніх автомобільних технологій і тенденції розвитку промисловості.
Крім передових технологій, концептуальний автомобіль FV2030 також несе основну цінність брендів Chery і його новітньої дизайнерської ідеї. FUN - це абсолютно новий бренд Chery, який означає, що продукти Chery дозволяють споживачам насолоджуватися життям і особистою свободою.
По-друге, він розробляє модні, динамічні і супер-стилі за допомогою сімейної та індивідуалізованої мови дизайну, дозволяючи споживачам відчувати різницю.
По-третє, його продукти і бренди заслуговують довіри.FV2030 також несе нову дизайнерську ідею Chery - Life in Motion. «Life» відноситься до життя і способу життя, а «Motion» являє собою постійну еволюцію і розвиток природи і людей.
Ідея дизайну цього концептуального автомобіля відображає глибоке розуміння Chery стандартів життя молодих людей в майбутньому, таких як динаміка, інновації, високі технології і гнучкість. Все це, в свою чергу, вплине і призведе до тенденції споживання молодий цільової групи споживачів.
Вся діяльність компанії не тільки показує технологію і оновлення продукту в стратегії Chery 2.0 у всіх вимірах, а й всебічно демонструє розуміння Chery Automobile тенденцій розвитку інтелекту автомобільної промисловості в світі. Він також показує світові молодий і енергійний китайський автомобільний бренд, який має передові технології, видатні стратегії та міжнародне бачення.