• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Зміни в політиці субсидій

Зміни в політиці субсидій

03 березня 2018
Зміни в політиці субсидій

Протягом декількох останніх років влада Китаю ухвалила найрішучіші заходи, спрямовані на стимулювання збільшення виробництва і продажів електроприводних автомобілів (EV). Ці заходи вживалися для того, щоб, з одного боку, забезпечити більш ефективний захист навколишнього середовища, а з іншого боку, досягти стабільного збільшення темпів зростання національного автомобільного ринку і збільшення обсягів експорту електромобілів.

При цьому слід зазначити, що приголомшливі досягнення виробника електричних автобусів, легкових, вантажних та спеціальних автомобілів BYD, а також виробників легкових електромобілів Chery, Geely та Great Wall, як на внутрішньому ринку, так і на зарубіжних, значною мірою були зумовлені саме протекціоністською політикою уряду.

Одним із вжитих заходів було і залишається субсидування виробництва EV. Розмір субсидії, яка призначається, залежить від запасу ходу електромобіля на одному заряді і від ємності акумуляторної батареї в перерахунку на один кілограм її ваги.

У році, що почався, центральний уряд Китаю змінив підходи до нарахування субсидій на електропривідні автомобілі. Так, за словами міністра фінансів Китаю, нові правила покликані в більшій мірі стимулювати виробництво електромобілів зі збільшеним запасом ходу на одному заряді акумуляторних батарей.

Якщо в попередні роки субсидуванню підлягали EV з запасом ходу на одному заряді акумуляторних батарей, починаючи зі ста кілометрів, і питомою ємністю батареї, починаючи з дев'яноста ампер-годин на один кілограм ваги, то зараз нижній поріг встановлено, відповідно, на рівні ста п’ятидесяти кілометрів і ста п'яти ампер-годин.

Найбільший розмір субсидіі в сумі 50 000 юанів (7 900 доларів США) визначений для EV з запасом ходу в чотириста і більше кілометрів. Для EV з запасом ходу в діапазоні 300 - 400 кілометрів розмір субсидії незначно зменшений, а для діапазону 150 - 300 кілометрів субсидія зменшилася майже вдвічі.

Також вдвічі скорочено розмір субсидії для електроприводних автобусів, для яких додатковими критеріями є також місткість і тип трансмісії.

Ще не прийнято остаточне рішення, але передбачається, що протягом найближчого часу будуть скасовані регіональні заходи стимулювання виробництва EV, а роль в цьому питанні місцевих органів влади буде зведена до здійснення контролю над правильністю призначення та повнотою виплат субсидій, що фінансуються центральним урядом.

Уряд планує чергове скорочення розмірів субсидій в наступному році і повну відмову від них, починаючи з 2020 року. Такі плани цілком логічні з урахуванням намірів про повну відмову від виробництва транспортних засобів, що працюють на традиційних видах пального.