• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а

“Hello! EXEED Life!”

03 грудня 2017
“Hello! EXEED Life!”

В рамках міжнародного автомобільного салону в Гуанчжоу компанія Chery провела 17 жовтня 2017 року прес-конференцію. Незважаючи на те, що експозиція компанії складалася з перспективної платформи електромобіля і 10 моделей в серіях EXEED, TIGGO і ARRIZO, прес-конференція проходила під слоганом "Hello! EXEED Life! "


Світова прем'єра цього високоякісного продукту відбулася на Франкфуртському міжнародному автосалоні, а ця прес-конференція була приурочена до початку продажів моделі на китайському ринку.


Виступаючи перед присутніми представниками ЗМІ, генеральний директор Chery Чень Еннінг сказав: «Ми поділяємо національну мрію про вихід промисловості Китаю на рівень кращих світових брендів. Мета Chery - стати підприємством з глобальним впливом. З 2013 року ми докладаємо всіх зусиль, щоб просувати оновлення продукту і бренду,

дотримуючись вимог основних глобальних ринків і споживачів молодого покоління в Китаї. На цьому тлі народився EXEED. Він являє собою найвищий рівень виробництва автомобілів Chery та Китаю. У майбутньому він стане основною моделлю, призначеною для просування на світові ринки, він буде домінувати і на ринку високоякісної продукції Китаю. EXEED призначений і для забезпечення високого життєвого рівня наших співвітчизників. Споживачі Китаю заслуговують високої якості ».


Назва EXEED походить від англійського слова EXCEED, що означає перевищення очікувань і відданість високій якості. Виключивши беззвучну букву C і збільшивши букву X, що представляє таємницю, автори назви як би хотіли підкреслити надію на майбутнє, високий рівень і створення необмежених можливостей.


Чень Еннінг також зазначив, що EXEED призначений для споживачів, які мають свої власні ідеї і відкритий розум, прагнуть до самовираження і демонструють упевненість в собі. Вони люблять активний спосіб життя і дружелюбно сприймають чужий досвід. EXEED призначений забезпечити високий рівень життя таких людей. Він сподівається втілити в життя все нові життєві умови для споживачів в Китаї і в усьому світі ».


EXEED, офіційно представлений китайським споживачам під час прес-конференції, являє собою високу якість, почуття дизайну і інтелектуальні гени.
EXEED, розроблений за світовими стандартами, може конкурувати з кращими брендами. Він створений на абсолютно новій високопродуктивній, європейського класу платформі Chery і має п'ятизірковий дизайн безпеки. Трьохкомпонентна силова установка автомобіля включає в себе не тільки традиційний бензиновий двигун, а також  електричні силові агрегати: чистий EV і гібридний.


EXEED пропонується в декількох модифікаціях, включаючи 5-місний A+ SUV, 7-місний середній позашляховик, седан B, седан A+ та інші.


Особливу привабливість EXEED надає його вишуканий і якісний зовнішній дизайн. Європейські ЗМІ відзначали, що EXEED «привносить в Європу все нові мови дизайну».
Виконавчий керівник Chery Design Center Стів ЕУМ пояснив філософію дизайну EXEED. В першу модель EXEED серії - EXEED TX закладені відмінні гени продуктів Chery 3.0. Цілісний дизайн інтерпретує філософію дизайну Life in Motion Chery, тим самим надаючи їй очевидне визнання і характерні сімейні риси бренду.


Загальний дизайн EXEED TX не тільки відповідає міжнародній тенденції естетики, а й являє собою впевнену красу моделі. EXEED, так само, як і концепт-кари Chery FV2030 TIGGO Sport SUV, розділяє ту ж філософію в дизайні зовнішнього вигляду, представляючи розуміння компанією автомобільного технологічного та промислового розвитку протягом наступного десятиліття. Прогнозуючи футуристичну естетику дизайну, продукти і бренди Chery підтримують молодіжну стильну атмосферу.


Оскільки цей високоякісний продукт був розроблений в глобальному стандарті для світового ринку, компанія Chery представила свою першу модель, EXEED TX, на Франкфуртському автосалоні, перш ніж виставити в Гуанчжоу китайську версію автомобіля.


У порівнянні з глобальною версією китайська версія EXEED TX створювалася для задоволення потреб китайських споживачів. Колісна база подовжена до 2 715 мм, а розміри автомобіля складають 4 690 мм, 1 880 мм і 1 700 мм, що відповідає вимогам китайських споживачів до комфорту.


Компанія успішно продовжує вдосконалення передових технологій для просування стратегії глобального ринку і накопичення досвіду з розробки автомобілів, що працюють на нетрадиційних джерелах енергії (NEV).


NEV стали завданням однієї з основних стратегій розвитку майже всіх автовиробників в світі. У 2001 році Chery створила команду NEV R & D, що стала першим в Китаї автомобільним виробником, які розробляють продукти NEV. Цей бренд став також одним з перших автомобільних виробників в Китаї, який отримав ліцензію NEV.


Chery привезла в Гуанчжоу дві моделі NEV – ARRIZO 5EV і TIGGO 3x EV. ARRIZO 5EV розроблений на базі платформи M1X. Він оснащений силовою системою EV - EV другого покоління від Chery, і має запас ходу без підзарядки 400 кілометрів. При його розробці і виробництві використано безліч передових інтелектуальних технологій, що забезпечує високі експлуатаційні характеристики, сучасний зовнішній вигляд, легкість керування, високі якість збірки і рівень безпеки.


Абсолютно новий TIGGO 3x EV - перший повністю електропривідний позашляховик Chery. Обладнаний двигуном 2103AAV, він має максимальну потужність 90 кВт і два варіанти а запасу ходу без підзарядки - 351 і 260 кілометрів. Він призначений для молодих споживачів, народжених в 1980-х і 1990-х роках.


На автосалоні Chery також представила електричне шасі і його передові технології в створенні енергетичних установок автомобілів. Система використовує синхронний двигун з постійними магнітами, максимальна потужність якого досягає 130 кВт, максимальний крутний момент - 370 Нм і максимальна швидкість обертання - 1,2 тисячі обертів на хвилину. У блоці живлення використовуються акумулятори NCM. Корпус являє собою алюмінієву легку конструкцію, що забезпечує розгін до ста кілометрів на годину всього за 7,5 секунд. Максимальна швидкість досягає 200 кілометрів на годину, при цьому пробіг без підзарядки досягає 500 кілометрів.


За двадцятирічну історію свого розвитку Chery накопичила величезний досвід і технічний потенціал в розробці продуктів. Вивчаючи як міжнародний, так і внутрішній ринок, Chery стала візитною карткою китайського автопрому на світовому ринку.


На одній з недавно проведених прес-конференцій, присвяченій проекту WWW+, Chery описала свою глобальну ринкову стратегію 3.0, на майбутнє, що передбачає вихід на основні розвинені зарубіжні ринки і набуття, таким чином, статусу конкурентоспроможної глобальної компанії. Представлення серії EXEED і в Китаї, і на світовому ринку свідчить про те, що Chery приступила до реалізації своєї стратегії 3.0.