• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Forbes попереджає: Не можна недооцінювати китайських автовиробників (продовження)

Forbes попереджає: Не можна недооцінювати китайських автовиробників (продовження)

13 жовтня 2018
Forbes попереджає: Не можна недооцінювати китайських автовиробників (продовження)

Китайський ринок є найбільшим в світі - це призводить до певних наслідків.

У 2017 році на американському ринку було продано 17,2 мільйона нових автомобілів, з яких приблизно 11,2 мільйона були зроблені всередині країни; різниця була імпортована.

Продажі на китайському ринку в 2017 році досягли приблизно 29 мільйонів одиниць на виробничій базі, яка була приблизно такою ж. Так що, хоча продажі в Китаї були в 1,7 рази вище, ніж в США, обсяг фактичного виробництва був більш ніж в 2,5 рази вище.

Це означає, що китайські виробники отримують багато практики і рухаються вгору по кривій навчання. Виробники деталей, включаючи такі глобальні фірми, як Continental і Valeo, вважають Китай найпривабливішим ринком для збільшення обсягу виробництва і продажів.

Це означає, що сьогодні Китай є недорогим джерелом деталей і, ймовірно, буде і надалі поліпшувати цей показник.

Це буде мати значні довгострокові наслідки для виробництва автомобілів в США.

Китай має намір очолити світове виробництво транспортних засобів, що працюють на нових джерелах енергії.

У США увагу преси до електромобілів сфокусовано, в основному, на Теслі.

У Китаї є кілька великих виробників електромобілів, таких як BYD, але, поряд з ними, є також безліч стартапів, таких як Shanghai NIO, підтримуваний TenCent, і Baidu.

Китайський уряд надав спеціальні дозволи на виробництво компаніям, які створюють «нові енергетичні транспортні засоби» і які зазвичай знаходяться за межами традиційної автомобільної промисловості. Це повинно стимулювати стартапи і допомогти їх становленню.

Уряд також щедро виділив гранти на наукові дослідження і розробки та субсидії для споживачів, а також звільнив нові енергетичні автомобілі від жорстких ліцензійних обмежень, необхідних для використання звичайного автомобіля внутрішнього згоряння.

Зокрема, в даний час найшвидший спосіб отримати номерний знак в деяких великих перевантажених містах, таких як Пекін, - це купити електричний автомобіль.

Китайський уряд використовує перехід до електрики як спосіб подолати історичні переваги діючих автомобільних компаній і країн.

Китай не буде обтяжений існуючою інфраструктурою для створення двигунів внутрішнього згоряння і старих способів роботи; він починає з чистого аркуша.

Китай вклав значні кошти в розширення виробництва батарей, і він має намір стати світовим лідером у виробництві NEV.

Нещодавно BMW оголосила про плани щодо випуску батарей від Contemporary Amperx Technology Ltd. (CATL), а Volkswagen фокусує свій розвиток електромобілів в Китаї.

Tesla ось-ось розпочне будівництво нового заводу в Китаї, який буде виробляти 500 000 автомобілів в рік.

Китайські автовиробники та постачальники комплектуючих вже використовують Інтернет для обслуговування продажів своєї продукції таким чином, як цього поки не робить ніхто в  світі, і будуть неухильно це вдосконалювати.

Два роки тому в Шанхаї протягом двох тижнів проводився експеримент, під час якого в проекти в ряді китайських компаній, включаючи кілька інтернет-стартапів, були введені студентські команди. Одним із завдань експерименту було завдання показати студентам, як Інтернет розвивається по-різному в Китаї через його «ізоляції» і самі різні граничні умови.

Наприклад, державне регулювання має тенденцію з'являтися після того, як на ринку вже почне розвиватися нова бізнес-ідея, а не заздалегідь, як це зазвичай буває в іншому світі.

Крім того, фізична доставка замовлених через Інтернет товарів у великих китайських міста дуже недорога, як правило, вартість становить трохи більше 1 долара. У зв'язку з цим вивчалося, скільки китайських споживачів оформляють замовлення Інтернеті - не тільки товарів, а й обідів, і різних послуг.

Одна з команд студентів працювала в проекті компанії-автовиробника, який встановлює в деяких своїх моделях вбудовану точку доступу Wi-Fi, через яку можна замовляти будь-які послуги, і товари, необхідні для експлуатації автомобіля, а також інші послуги і товари.

Через цю ж точку доступу можна буде дистанційно керувати автомобілем. Тобто, за допомогою Інтернету автомобіль перетворюється в свого роду «самодостатню платформу».

Пов'язані і самозайняті автомобільні технології є природним об'єднанням додаткових технологій, в яких Китай прагне домінувати.

Який висновок із цього мають зробити в США?

Американській публіці, яка вважає, що світова автомобільна промисловість зосереджена в Північній Америці, Європі та Японії, вельми корисно приділяти більше уваги тому, що відбувається в Китаї.

Тут на нас всіх чекає дуже багато нового.