• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Двигун Chery G3-1.6TGDI досяг рекордних показників по NVH

Двигун Chery G3-1.6TGDI досяг рекордних показників по NVH

01 листопада 2017
Двигун Chery G3-1.6TGDI досяг рекордних показників по NVH


Індикатор NVH у автомобільній промисловості застосовується, як правило, для визначення сили та різкості звуку, а також вібрації, яка виникає при роботі автомобіля. Цей показник значною мірою характеризує рівень виробництва того чи іншого підприємства, а також якість продукції, яка ним виробляється.


Високопродуктивний двигун Chery G3-1.6TGDI, запущений у серійне виробництво в червні цього року, продемонстрував цілому світові, що компанія Chery досягла високих показників у технології виробництва та почала випускати автомобільний двигун, який не поступається, а за багатьма показниками і перевершує аналогічні агрегати брендів із світовими іменами. Це дозволяє компанії утримувати лідируючі позиції у якості продукції за індикатором NVH.


Яку ж роль відіграють показники NVH при оцінюванні автомобіля його водієм та пасажирами? Статистика та світовий досвід свідчать про те, що близько третини усіх претензій, висловлюваних щодо якості автомобілів, стосуються саме низьких показників NVH.


Для покращення цих показників багато автовиробників використовують близько 20 відсотків від усіх коштів, що виділяються на проведення науково-дослідницьких та дослідно-конструкторських робіт (R & D). Якщо вести мову про Chery, то компанія ніколи не вичікує проявлення тих, чи інших вад своєї продукції.


Керівництво компанії, яке послідовно прагматично ставиться до організації та здійснення R & D, іще на етапі планування робіт із створення двигуна G3 визначило конструкторам завдання досягти того, щоб цей двигун за індикатором NVH перевершував усі існуючі аналоги. Контроль над виконанням цього завдання здійснювався на усіх етапах розробки; його метою було зниження рівня шумів та вібрації автомобіля як під час роботи двигуна на місці, так і під час руху.
Джерелом шумів при роботі на місці є двигун. Для моделювання різних ситуацій під час випробувань та калібрування двигуна співробітники компанії активно використовували програмне забезпечення, призначене для інженерних розрахунків, аналізу та симуляції фізичних процесів (САЕ). При цьому оптимізувалася уся структура двигуна: головка блоку та блок циліндрів, система вихлопу, споживання колектору, кришка приводу механізму розподілення газів, масляний піддон і т. ін.


Роботи з оптимізації не припинялися до досягнення стовідсоткової відповідності нормам, завдяки чому вдалося досягти очевидного ефекту з точки зору NVH. Наприклад, завдяки таким невпинним зусиллям з оптимізації вібрації на масляному піддоні його вага зменшилася на 18 відсотків, а його радіальні шуми понизилися приблизно на 1 дБ.


Окрім оптимізації структури здійснювався постійний пошук «точок прориву», які могли б покращити показники NVH. При цьому метою пошуку було досягнення, принаймні, незначного покращення, але у якомога більшій кількості елементів конструкції та процесів, як то шумознижуючий масляний насос високого тиску та інжектор паливної системи, високочастотний холостий хід, генератор, вбудований дизайн вихлопного колектору на головці блока циліндрів із високими шумовими характеристиками і т. ін.


Задля зниження шуму від роботи системи наддуву, завдяки досвіду, накопиченому Chery при проведенні систематичних досліджень та розробок, були виконані детальне планування та аналіз загальної компоновки, розмірів, внутрішніх параметрів дизайну та дизайну глушника.


Задля покращення умов праці водія, Chery, з метою зниження вібрації та шумів на дільницях з притаманним для них радіальним шумом, використала шумопоглинаючі та ізолюючі матеріали, незважаючи на їхню вартість. Наприклад, були встановлені незалежні акустичні витяжки для паливного та масляного насосів, у теплозахисному екрані каталітичного нейтралізатора попереднього нагрівання було використане скловолокно.


Одним із визначальних факторів досягнення таких результатів була успішна робота із комплектування штату співробітників. Іще у 2002 році у складі компанії було утворено лабораторію NVH, яка на сьогоднішній день є найпотужнішою у Китаї серед аналогічних структур. Лабораторія здатна автоматизовано виконувати увесь цикл робіт, пов’язаних із оптимізацією та тестуванням NVH, що є запорукою високої якості, із цих позицій, продукції, яка виробляється компанією.


Успішна робота лабораторії, а також технологічний досвід, накопичений Chery за роки роботи, привели до того, що за результатами оцінки еко-автомобілів Китаю (C-ECAP), оголошеними Китайським автомобільним технологічним та дослідницьким центром у квітні цього року, TIGGO 7 SUV набрав найвищу кількість балів (81,31) та одержав від організаторів програми золоту медаль.


TIGGO 7 перевершив усіх конкурентів і за рівнем внутрішнього шуму, який є одним із п’яти оціночних показників. Під час руху із постіною швидкістю 60 кілометрів на годину цей показник склав 56 дБ та виявився найкращим серед всіх учасників.

Таким чином, показники NVH двигуна Chery G3-1.6TGDI перебувають у одному ряду із продуктами провідних світових брендів. Двигун G3 буде застосовуватися і на інших автомобілях, послідовно підвищуючи якість та популярність продукції Chery, а також сприяючи успішному зростанню авторитету компанії у глобальному масштабі.