• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Компанії BYD і Baidu спільно вступили в боротьбу за панування на ринку безпілотних автомобілів

Компанії BYD і Baidu спільно вступили в боротьбу за панування на ринку безпілотних автомобілів

01 березня 2016
Компанії BYD і Baidu спільно вступили в боротьбу за панування на ринку безпілотних автомобілів

Протягом останніх трьох місяців Baidu у співпраці з лідируючим в Китаї виробником електромобілів BYD розробляє систему Baidu AutoBrain, яка має засвоїти навички, необхідні для самостійного водіння, спостереження за навколишньою обстановкою і прийняття відповідних рішень. Система Baidu AutoBrain є основою всього проекту.

Також компанія Baidu самостійно розробила тривимірні електронні карти, необхідні для позиціонування автомобіля. Технологія розпізнавання об'єктів і сприйняття навколишньої обстановки дозволяє автомобілю з високою точністю визначати розташування інших транспортних засобів, розпізнавати дорожні смуги і вибирати відповідну дистанцію та швидкість руху.

На цьому полі Baidu належить боротися з дуже серйозними противниками. Лідером є Google, розробляє свій проект з 2009 року. Безпілотні автомобілі цієї компанії вже пробігли по дорогах більше 3 млн кілометрів. Корпорація навіть планує створення окремого комерційного крила під назвою Alphabet Inc. Елон Маск, президент Tesla Motors, заявляє, що через два роки для його клієнтів водіння в автономному режимі на всій території США стане звичайною справою. General Motors і Ford також розробляють власні аналогічні системи.

Ван Цзін, віце-президент компанії Baidu, відповідальний за розробку безпілотного автомобіля, вважає, що багато хто з передових технологій недоступні китайським автовиробникам, так як вони почали будувати машини на 100 років пізніше колег з інших країн. Однак у безпілотних автомобілів найбільш важливим компонентом є двигун трансмісія, а передові електронні системи. У цій галузі Китай знаходиться досить близько до США, тому має шанси наздогнати і навіть випередити лідерів.

Робін Лі, співзасновник і один з керівників Baidu, інвестувала величезні кошти в розробку технології «deep learning», покликаної удосконалити можливості комп'ютера, наблизивши його до людського мозку. Для роботи над проектом компанія запросила Ендрю Нг, відомого експерта в області робототехніки і машинного навчання.

До 2017 року автомобілі повинні навчитися самостійно пересуватися в пробках і паркуватися, а до 2018 — рухатися по заміських трасах і перебудовуватися в разі необхідності. Автопілот для міста буде доступний в 2022 році, а ще через три роки автомобілі стануть повністю автономними.

В даний час в цій області з великим відривом лідирує компанія Google. Але китайських конкурентів не варто недооцінювати. Baidu має одну важливу перевагу перед Google та іншими автовиробниками, тестуючими штучний інтелект своїх машин на території США.

«Багато людей, проживши кілька років за кордоном, бояться виїжджати на китайські дороги, тому що рух тут набагато більш хаотичне», — пояснює Ван Цзін. «Якщо ваш робот вчився їздити тільки по американських дорогах, йому буде важко пристосуватися до китайській манері водіння. Наші роботи навчаються на дорогах Китаю». Компанія Baidu в даний час домовляється з владою муніципалітетів, щоб протягом трьох років запустити проект у 10 китайських містах.

Розробка безпілотних автомобілів має величезний потенціал, стимулюючи розвиток суміжних галузей, у тому числі виробництво електронних систем і лазерних радарів. За всіма прогнозами, ці сегменти ринку в найближчі 5 років зростуть до 300 млрд юанів, що обумовлено стрімким розвитком безпілотних технологій. Ставку на системи автономного водіння роблять як інтернет-компанії, так і традиційні автовиробники.

В даний час Google майже завершив власний проект і тепер для прискореного його шукає співпраці з традиційними автомобільними компаніями та постачальниками запчастин. Безпілотні автомобілі Baidu також успішно випробовуються в складних умовах міських доріг і заміських магістралей Китаю.

Слід зазначити, що BYD найближчим часом не планує почати випуск автомобіля, оснащеного автопілотом. Для компанії цей проект є швидше дослідним, ніж комерційним. Сьогодні основною метою BYD є можливість використання напрацювань даної технології для зниження рівня аварійності та підвищення безпеки своєї продукції.

Viber Telegram Зворотній дзвінок Задати запитання