• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Бренд Haval. Чергова мета - лідерство на ринку Австралії

Бренд Haval. Чергова мета - лідерство на ринку Австралії

06 грудня 2017
Бренд Haval. Чергова мета - лідерство на ринку Австралії

Позашляховики Haval від Great Wall добре відомі в усьому світі не тільки фахівцям ринку. Під цим брендом розробляється, виробляється і успішно продається повний модельний ряд - від компактного H2 до сімейства H9. У найближчій перспективі очікується поява нових моделей. Бренд має значну частку китайського ринку в своєму класі. Проте, плани Haval зайняти лідируючі позиції на високо конкурентному ринку нових автомобілів Австралії виглядають занадто сміливими.


Але, як то кажуть, удача допомагає хоробрим, і наступ розпочався. Роль першопрохідника була відведена Haval H6, який в 2016 році вийшов за обсягом продажів на п'яте місце в світі серед позашляховиків. У переповненому сегменті позашляховиків середнього класу на австралійському ринку він вступив в конкурентну боротьбу з домінуючими тут в даний час Mazda CX-5, Toyota RAV4 і Hyundai Tucson.


Місцевими експертами був всебічно протестований H6 LUX, який отримує дуже хороші перші відгуки. Його вартість в автосалонах становить 33 990 доларів.


H6 був розроблений П'єром Леклером, людиною з вражаючим резюме, яке включає, зокрема, BMW X5. Результатом його роботи над зовнішнім дизайном стали цілісність, пропорційність, видима потужність і цілеспрямованість екстер'єру автомобіля. Навіть один тільки зовнішній огляд машини створює міцне враження якісного продукту високого рівня. Особливий акцент був зроблений на досягненні пізнаванності і запам'ятовування назви бренду і моделі: тільки на дверях багажного відділення поміщені три різноманітних написи «Haval».


Переходячи до оцінки інтер'єру, фахівці, що проводили тестування, звернули особливу увагу на те, що доступ всередину автомобіля здійснюється через безключову систему, в нього зручно сідати, розташування кнопки запуску двигуна також зручне. У дизайні салону відчувається характерний європейський вплив - звертає на себе увагу добротність збірки, всі елементи гармонійно поєднуються, відчувається, що особлива увага дизайнера приділялася ергономіці і комфортності.


Сидіння водія забезпечено 8-позиційною системою регулювання, пасажирські сидіння - 4-позиційною. У специфікації LUX сидіння H6 оздоблені штучною шкірою Comfort-Tek. Це дуже м'який матеріал, який за якістю значно перевершує більшість інших зразків штучної шкіри. Якщо провести «сліпе тестування» оббивки сидінь, то навряд чи багато хто зумів би відрізнити її від натуральної шкіри. Система підігріву водійського і пасажирських сидінь завершує формування стійкого позитивного враження від них.


В інтер'єрі присутня безліч стильних елементів, зокрема, накладки з м'якого пластику на дверях і дверних картах, двозонний автоматичний клімат-контроль з фільтром і задніми вентиляційними отворами, а також шикарний механізм перемикання передач, який виглядає дивно схожим на раніше використовуваний в Audi.


У всіх кнопках, перемикачах і циферблатах відчувається висока якість і вишуканість, як в режимі очікування, так і в роботі.


Китайські автовиробники традиційно дбають про комфортність заднього сидіння. Внутрішній простір Н6, завдяки найбільшій серед аналогів колісній базі в 2 720 міліметрів, дозволяє створити необхідний комфорт навіть для немаленькою сім'ї.


Headroom (передня частина салону) - ще одне підтвердження якісної та успішної роботи команди дизайнерів Haval. Незважаючи на масивний панорамний люк в специфікації LUX, всім пасажирам гарантується повна безпека, завдяки достатньому запасу міцності кузова.


Інформаційно-розважальна система - це комплекс, що включає тільки предмети першої необхідності. Великий 8-дюймовий РК-екран в поєднанні із звуковою системою з 8 динаміків і радіо модулем FM / AM (з функціями CD і MP5). Висока якість звучання, можливість підключення телефону Bluetooth, а також порти USB, AUX і SD.


При таких характеристиках комплексу викликає подив відсутність можливості супутникової навігації або дзеркального відображення смартфонів.


Водіння H6 - цікавий досвід, хоча б тому, що він показує, наскільки далеко пішли китайці. Продуктивність трансмісії встановлює новий стандарт для китайських автомобілів.
В якості силового агрегату використаний дволітровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом потужністю 145 кВт. Цього більш ніж достатньо для такого типу автомобілів - достатній запас потужності забезпечує моментальний розгін машини. Двигун являє собою гнучкий блок, який досить хороший як при русі в міському режимі, та й при обгонах на шосе.