• ПН-ПТ 09:00 - 16:00
  • СБ, НД ВИХІДНИЙ
  • Киев Смелянская, 10 а
Запчастини для китайських авто »Новини »Автомобільний ринок Китаю - активізація зарубіжних брендів

Автомобільний ринок Китаю - активізація зарубіжних брендів

29 березня 2018
Автомобільний ринок Китаю - активізація зарубіжних брендів

У січні різні бренди Volkswagen Group продали в Китаї 398 600 автомобілів, що на 16 відсотків більше, ніж в минулому році.

При цьому саме на бренд Volkswagen доводиться 268 900 продажів. Це 9,7 відсотків зростання в річному обчисленні в основному за рахунок дуже популятних в Китаї Tiguan і Teramont.

Однак, китайський ринок продовжує залишатися найбільшим і для таких брендів VW Group, як Porsche, Skoda і Lamborghini.

Як відомо, протягом минулого року на китайському ринку сильно похитнулися позиції Audi. Причиною цього стало оприлюднене на початку року рішення керівництва компанії про створення в країні іще однієї дилерської мережі. Друга мережа створена так і не була, а ось діючі дилери відмовилися замовляти нові поставки автомобілів, що призвело до різкого падіння кількості продажів.

В травні 2017 року був заявлено про відмову від прийнятого рішення, ситуація почала покращуватися, і в січні 2018 року в Китаї було продано 60 668 автомобілів Audi, що означає 73-відсоткове зростання продажів в річному обчисленні.

Невдало почався 2018 рік для Ford Motor Co. Минулого місяця Джейсон Ло покинув пост голови і генерального директора Ford China, що стало однією з причин зниження в січні обсягів продажів компанії на 18 відсотків (було продано 75 990 автомобілів).

Джейсон Ло зайняв пост 1 вересня (до цього був генеральним директором Key Safety Systems Inc.), і не пропрацювавши навіть п'яти місяців, залишив його за «особистих причин, які виникли до початку його роботи в Ford».

Президент Ford Asia Pacific Пітер Флот, який тимчасово очолив Ford China, намітив цілий ряд заходів, спрямованих на відновлення позицій компанії на ринку Китаю. Про це він розповів в інтерв'ю газеті Detroit Free Press.

Визнаючи невдачі першого місяця року, він прогнозує, що поліпшення розпочнуться до кінця червня. Він повідомив про те, що 30 відсотків з 500 співробітників компанії в Китаї будуть скорочені.

Планується також заміна ряду керівних працівників і співробітників відділу продажів, найнятих в США та інших країнах, на китайських громадян, оскільки їм легше спілкуватися з китайським споживачем. За словами Флота, Ford у всіх країнах прагне максимально наблизитися до місцевого споживача, використовуючи місцевих співробітників, і в цьому Китай не повинен відрізнятися від них.

Флот також повідомив газеті, що Ford сподівається в кінці цього року отримати схвалення регулюючих органів для своїх невеликих електричних електромобілів, які будуть проводитися спільним з Zotye Auto підприємством.

«Ми робимо серйозні кроки з реструктуризації нашого бізнесу в Китаї, - сказав Флот Free Press. - Можливо, найважливішим є створення національного дистрибутива. Ми міняємо наш план продажів і маркетингу. У той час як сьогодні у нас є три або чотири різних підходи до ринку, в залежності від походження продукту (виробництво на спільному підприємстві або імпорт), в майбутньому у нас буде один канал розповсюдження ».

Але відновленню позицій Форда не сприятиме загострюється конкурентна боротьба, особливо з такими лідерами китайського автопрому, як Chery, Geely і Great Wall.